Relaxte ochtend bij de Poppa Falls

25 oktober 2021 - DIvundu, Namibië

Vanochtend om 07.00 uur met een kopje thee erbij op ons terras de bedrijvigheid van de vogels bestudeerd. In een boom naast ons zijn ze druk bezig om een nest te bouwen. Er zaten ook mooie red-faced mousebirds, ze lijken op de grijze go-away birds, maar zijn kleurrijker. Aan de overkant op het zand zat een arend. Opeens zwommen er 2 otters langs, waarvan er 1 op de rotsen klom. om 11.00 uur zouden we met de boot naar de Poppa Falls gaan om relaxt op de rotsen de omgeving af te turen. De eigenaar ging mee en de 'kapitein' moest ondertussen de rotzooi op het eilandje opruimen. Andere lodge-eigenaren die daar ook naar toe varen, doen dat niet. Er zat een mooie giant kingfisher. we zijn er ruim een uur geweest. In de verte hoorden we het al rommelen en toen we terug kwamen begon het te hozen (op dit moment is het weer droog en breekt de zon weer door). Waarschijnlijk gaan we aan het eind van de middag weer een sundower tour maken, maar aangezien we waarschijnlijk met zijn tweeën zijn, kunnen we aangeven bij de hippo's te blijven. Ik wil natuurlijk een foto proberen te maken van een hippo met open bek.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mevr. Doyer:
    25 oktober 2021
    Ik kan mij voorstellen dat jullie ook eens een tijdje rustig op je platje
    willen blijven zitten.Maar wat zijn er weer een serie mooie foto's
    bij.het zijn echte tropische hoosbuien, wordt alles lekker fris van.
    Groet MaDoyer.
  2. Pieter & Edin:
    25 oktober 2021
    Wat een prachtige foto's.