Zondag 3 oktober

3 oktober 2021 - Windhoek, Namibië

Ondanks het te laat vertrekken uit Frankfurt, kwamen we om 08.10 op Windhoek aan. Het duurde ruim 3 kwartier voordat we door de douane waren (weer die papieren). We werden van het vliegveld opgehaald en naar Hotel Pension Steiner in Windhoek gebracht, waar we om 11.00 uur waren. Spullen op de kamer gezet en eerst iets gaan drinken en eten. Daarna hebben we een beetje door de stad gelopen, het was erg rustig, behalve in de haar- en nagelsalons.

In de middag kleding uit koffers in tassen gepakt, want anders pas het niet in de auto en lekker gerelaxt in de tuin. Morgen begint ons rondreis.

1. Mieke van Voorst:
    3 oktober 2021
    Oh heerlijk, na al die administratieve rompslomp kan nu het genieten beginnen! Nog een nachtje slapen en dan....
    😎👍🏼goede reis!
  2. Manon:
    3 oktober 2021
    Spannend……. Alleen deze reis al en dan moet het “echte” werk nog beginnen. Doe voorzichtig !😘
  3. Ron jonker:
    Heeft Michiel zijn haar laten doen😁😁
  4. Pieter & Edin:
    11 oktober 2021
    Begin i.v.m. verhuizing nu jullie reisverslag te lezen. Ondertussen genieten jullie al geruime tijd!!