Einde van rondreis (31 oktober)

1 november 2021 - Windhoek, Namibië

Helaas moeten we vandaag terug naar Windhoek om de auto in te leveren. Bij het ontbijt bij de waterhole weer de gebruikelijke dieren. Teruglopend naar de kamer nog een mooi vogeltje kunnen fotograferen. Rond 09.30 uur vertrokken uit deze ongelooflijk mooie lodge en wat een prachtige afsluiting van de rondreis. Onderweg nog wat foto's geschoten. In Okahandja gestopt om een Herero begraafplaats te bezoeken, alweer een afgang, 3 graven, waarvan 1 in plastic gewikkeld en achteraf bij vervallen huizen. Biltong (gedroogd vlees) van Kudu gekocht, een craft market bezocht ( waar iedereen je wat wil verkopen. In het winkelcentrum stonden de kerstbomen al. Net na Okahandja even gekeken bij Von Bach dam. Van dit grote meer krijgt Windhoek zijn water. Auto ingeleverd om 15.30 uur. We werden naar Pension Steiner gebracht, waar we de 1e nacht in Namibië ook verbleven. 's Avonds naar de skybar van het Hilton hotel. Hier kun je de zon zien ondergaan en heb je uitzicht over Windhoek.

1. Stella reek:
    1 november 2021
    Ja aan alles komt een eind
    maar jeetje wat een reis hebben jullie gemaakt 😻
  2. Esmee Rozema:
    1 november 2021
    Wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt! Wat een avontuur! 😍 Alvast een hele fijne terugreis en tot snel! 😘