Van Barkhan Dune Retreat naar Swakopmund

9 oktober 2021 - Swakopmund, Namibië

Vanochtend vroeg opgestaan. Vanuit ons bed een prachtig uitzicht op de zon die langzaam achter de bergen omhoog komt. We zijn een stuk gaan wandelen. Om 07.15 uur zou er thee en/of koffie bij je kamer neergezet worden, zodat je onder het genot van koffie of thee van de zonsopgang kon genieten. Toen we terug waren bij onze fantastische kamer stonden de 3 stokstaartjes (die de huisdieren van deze lodge zijn) heerlijk in het zonnetje op hun staartje, vlakbij onze kamer. Gaten graven vinden ze heerlijk en dat doen ze overal, ook rennen ze door het huis heen. Om 08.00 uur was er een uitgebreid ontbijt. Om 09.00 uur zijn we richting Walvisbaai vertrokken om o.a. de flamingo's, pelikanen en andere waadvogels  te bekijken, daarna door naar Swakopmund, waar we 2 nachten op Alte Brücke Camping zullen blijven. Een lange rit door verschillende landschappen en over 2 passen. onderweg hebben we deze keer geen kadavers gezien, maar wel oryxen, springbokken en struisvogels, die naast de auto met je mee rennen. Om 15.00 uur waren we op de camping. Het is hier wel wat koeler aangezien we aan de Atlantische Oceaan zitten, maar toch nog lekker in het zonnetje gezeten. 's Avond bij de pier bij The Tug heerlijk vis gegeten.

1. Stella reek:
    10 oktober 2021
    och ze zijn zo leuk
    wat prachtig daar bij jullie wij zijn gister naar dierentuin geweest maar dat idee had je al denk ik😘